16:47:16 - جمعه 7 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری نماز جمعه در خیابان های قدس
صدها نفر از جوانان فلسطینی که نیروهای اشغالگر مانع ورود آنها به مسجد الاقصی شدند، نماز جمعه را در خیابان های قدس به جا آوردند….  صدها نفر از جوانان فلسطینی که نیروهای اشغالگر مانع ورود آنها به مسجد الاقصی شدند، نماز جمعه را در خیابان های قدس به جا آوردند. به گزارش تسنیم به نقل […]

صدها نفر از جوانان فلسطینی که نیروهای اشغالگر مانع ورود آنها به مسجد الاقصی شدند، نماز جمعه را در خیابان های قدس به جا آوردند….

 صدها نفر از جوانان فلسطینی که نیروهای اشغالگر مانع ورود آنها به مسجد الاقصی شدند، نماز جمعه را در خیابان های قدس به جا آوردند.

به گزارش تسنیم به نقل از رسانه های فلسطین، صدها جوان فلسطینی نماز جمعه امروز را در خیابان های نزدیک به دیوارهای شهر قدیمی قدس و برخی کوچه های آنها به جا آوردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای اشغالگر اسرائیلی امروز نیز از ورود افراد زیر ۳۵ سال به مسجد الاقصی ممانعت کردند و به همین دلیل صدها جوان فلسطینی نماز جمعه را در منطقه وادی الجوز واقع در نزدیکی دیوارهای شهر قدیمی قدس به جا آوردند.

از سوی دیگر «میکی رونفلد» سخنگوی پلیس رژیم اشغالگر در صفحه خود در توییتر نوشت: پلیس به اجرای اقدامات امنیتی در قدس و تمرکز بر این منطقه و محیط اطراف بخش قدیمی قدس ادامه می دهد.

پلیس رژیم صهیونیستی شب گذشته در بیانیه ای اعلام کرده بود که هزاران نفر از نیروهای پلیس در اطراف مسجد الاقصی مستقر شده اند و محدودیت هایی را برای ورود نمازگزاران به مسجد اعمال می کنند.

از سوی دیگر نیروهای امنیتی اسرائیل از روز گذشته بلوک های سیمانی را در ایستگاه های قطار در قدس قرار داده اند تا از پرتاب سنگ به سمت شهرک نشینان و یا زیر گرفته شدن آنها با خودروهای فلسطینی ممانعت کنند.

رژیم صهیونیستی همچنین نزدیک به ۱۳۰۰ نظامی را در خیابان های مختلف قدس و محورهای تماس با فلسطینیان در محله های عربی مستقر کرده است و گذشته از آن ۱۸۸ فلسطینی را در کمتر از دو هفته گذشته بازداشت کرده است که ۷۱ نفر از آنها افراد کم سن و سال هستند.

صهیونیست ها از شب گذشته تا بامداد امروز نیز ۳۱ فلسطینی از جمله مجری عملیات زیر گرفته شدن سربازان اسرائیلی در الخلیل را بازداشت کرده اند.

روز چهارشنبه یک فلسطینی به نام «ابراهیم عکاری» در قدس اشغالی با خودروی خود چند شهرک نشین را زیر گرفت که طی آن یک نفر کشته و ۱۴ نفر زخمی شدند و به دنبال این عملیات یک فلسطینی نیز در الخلیل با خودروی خود سه نظامی اسرائیل را زیر گرفت

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب