6:16:23 - پنج‌شنبه 13 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برگزاری نمایشگاه موجب تقویت شرکت های تولید کننده داخلی می شود
قزوین- خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه قزوین فرصت های مناسبی را در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرده است و موجب تقویت شرکت های تولید کننده می شود…. به گزارش خبرنگار مهر، اولین نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، آرایشی و بهداشتی قزوین چهارشنبه شب در دومین روز […]

قزوین- خبرگزاری مهر: سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: برگزاری نمایشگاه قزوین فرصت های مناسبی را در حوزه بهداشت و درمان ایجاد کرده است و موجب تقویت شرکت های تولید کننده می شود….

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نمایشگاه تجهیزات و ملزومات پزشکی، آرایشی و بهداشتی قزوین چهارشنبه شب در دومین روز برگزاری، میزبان محمدحسین قربانی سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، داود محمدی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بود.

در این بازدید که حدود ۳ ساعت به طول انجامید مقامات مسئول از کلیه شرکت های تجهیزات پزشکی و تولید کنندگان آرایشی و بهداشتی بازدید کردند.

محمدحسین قربانی در جریان این بازدید در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: برگزاری این نمایشگاه فرصت بسیار مناسبی برای معرفی محصولات داخلی، جلوگیری از خروج ارز، تقویت شرکت های تولید کننده و عرضه کننده، حمایت از مصرف کالاهای داخلی و همچنین توسعه‌ صادرات غیر نفتی است.

وی، با تقدیر از برپایی این رویداد بزرگ در استان قزوین اظهار امیدواری کرد که سایر استان های کشور نیز در این راستا  فعالیت کرده و به امر بهداشت و سلامت توجه ویژه کنند.

داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی نیز اظهارداشت: با توجه به  اینکه استان قزوین برای اولین بار در زمینه تجهیزات پزشکی میزبان شرکت های تولیدی و توزیعی کشور است این نمایشگاه از سطح بسیار مطلوبی برخوردار بود.

وی بیان کرد: با توجه به پتانسیل های استان قزوین و همچنین موقعیت صنعتی این استان امید آن می رود با  مطالعات و ارتباطات موثر بتوانیم شاهد برگزاری این نمایشگاه در سطح بین المللی باشیم.

منوچهر مهرام رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان نیز پس از بازید  تخصصی از نمایشگاه گفت: این نمایشگاه  به چند دلیل از سطح مطلوبی  برخوردار بود.

وی ایجاد فضای رقابتی بین شرکت های تولید کننده و نمایندگی های شرکت های مختلف از نظر کیفیت کالا و قیمت، تشویق شرکت های که در سطح استان و ملی فعالیت می کنند و شناساندن و آشنایی مردم و متخصصان با خلاقیت ها و  نوآوری ها ی صورت گرفته در این صنعت را از نکات مثبت برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.

اولین نمایشگاه تجهیزات و خدمات پزشکی استان قزوین تا ۲۳ آبان ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۱٫۳۰ دقیقه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی قزوین واقع در بلوار امام خمینی(ره) جنب صدا و سیما برای بازدید علاقه مندان و متخصصین دایر است.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب