7:29:13 - یکشنبه 16 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خیرین در ساخت ۴۱۲ مدرسه در بوشهر مشارکت دارند
بوشهر- خبرگزاری مهر: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: تاکنون خیرین در ساخت ۴۱۲ مدرسه در سطح استان مشارکت داشتند…. به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تاکنون کارهای خوبی در بخش نوسازی در سطح استان اتفاق افتاده و تحول خوبی ایجاد شده […]

بوشهر- خبرگزاری مهر: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر گفت: تاکنون خیرین در ساخت ۴۱۲ مدرسه در سطح استان مشارکت داشتند….

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مرادی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: تاکنون کارهای خوبی در بخش نوسازی در سطح استان اتفاق افتاده و تحول خوبی ایجاد شده است که خیرین نقشی بسیار مهم و اساسی در این زمینه داشته‌اند.

وی با اشاره به اینکه ساخت فضاهای آموزشی در سرعت خوبی در دست اجرا است، افزود: خیرین  نقش بسزایی در تامین فضای آموزشی مدارس استان داشته‌اند به طوری که تاکنون یک هزار و۱۳۱ میلیارد ریال در سطح استان هزینه کرده‌اند.

مرادی بیان کرد: در مهرماه امسال نیز ۱۰۸ کلاس درس در قالب ۲۹ مدرسه توسط خیرین به بهره برداری رسید و دانش آموزان توانسته اند از این فضاها بهره مند شوند.

۷۸ فضای آموزشی توسط خیران در دست ساخت است

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۷۸ فضای آموزشی توسط خیران در دست ساخت است، تصریح کرد: برای این امر مهم بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال سرمایه گذاری می‌شود.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان بوشهر در ادامه خاطرنشان ساخت: عم اکنون ۳۳ پروژه آموزشی در استان بوشهر نیمه تمام است.

وی اضافه کرد: به‌زودی عملیات اجرایی ساخت ۱۱ طرح آموزشی با مشارکت خیرین در سطح استان آغاز می شود و خیران در این امر مهم، هفت میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال سرمایه گذاری می کنند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب