23:37:27 - پنج‌شنبه 21 جولای 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دیجی کالا دیگر آیفون نمی فروشد!
پس از اقدام جنجالی روز گذشته ستاد مبارزه با کالای قاچاق در پلمپ فروشگاه اپل استور مجتمع چهارسو، این بار ترکش این اقدام ضربتی به فروشگاه اینترنتی معروف کشور یعنی دی جی کالا اصابت کرد و تمامی مدل های آیفون این فروشگاه اینترنتی به وضعیت ناموجود در آمدند. به نظر می رسد این بار عزم […]

پس از اقدام جنجالی روز گذشته ستاد مبارزه با کالای قاچاق در پلمپ فروشگاه اپل استور مجتمع چهارسو، این بار ترکش این اقدام ضربتی به فروشگاه اینترنتی معروف کشور یعنی دی جی کالا اصابت کرد و تمامی مدل های آیفون این فروشگاه اینترنتی به وضعیت ناموجود در آمدند.

به نظر می رسد این بار عزم ستاد مبارزه با کالای قاچاق در برخورد با متخلفین جدی است؛ به طوری که در دو روز متوالی شاهد برخورد با دو مجموعه معروف فعال در حوزه دیجیتال و گوشی های هوشمند از جانب این ستاد بوده ایم.

سوالی که این روزها در ذهن اهالی بازار در حوزه گوشی های هوشمند نقش بسته این است که چرا تنها این برخورد قاطعانه تنها با برند امریکایی معروف صورت گرفته و با هزاران گوشی موبایل از برندهای مختلف موجود در بازار هنوز برخوردی صورت نگرفته است! این اقدامات شائبه امنیتی بودن موضوع را به ذهن متبادر می کند، چرا که چندی پیش در اظهاراتی از جانب سردار جلالی در شبکه دوم سیمای جمهوری اسلامی این طور مطرح شد که دشمن(امریکا) می تواند از تمامی محصولات دیجیتالی که در کشور مورد استفاده قرار می گیرند بهره برداری های نامشروع و حتی جاسوسی کرده و بهتر است در واردات و خرید این گونه تجهیزات دقت بیشتری صورت گیرد و موارد قاچاق سریعاً از بازار جمع اوری گردند.

حال باید به انتظار نشست و دید چه زمانی این طرح ضربتی جمع آوری کالاهای قاچاق به دیگر برندها در حوزه موبایل می رسد؛ اما نکته ای که حائز اهمیت است این است که این اقدام و اجرای طرح رجیستری، قیمت گوشی های هوشمند در بازار را دچار تلاطم خواهد کرد.کلیک

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب