5:58:41 - چهارشنبه 12 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
راز ۲۰ ساله میلیاردر گمشده انگلیسی
ماجرای ناپدید شدن میلیاردر انگلیسی در آب‌های ساسکس گذشته سیاه زندگی او را فاش کرد…. ماجرای ناپدید شدن میلیاردر انگلیسی در آب‌های ساسکس گذشته سیاه زندگی او را فاش کرد. به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،لئونادر کینگ ۷۴ ساله یکی از ثروتمندترین مردان انگلیسی حدود یک هفته قبل سوار بر کشتی کوچک تفریحی لوکس‌اش به آب […]

ماجرای ناپدید شدن میلیاردر انگلیسی در آب‌های ساسکس گذشته سیاه زندگی او را فاش کرد….

ماجرای ناپدید شدن میلیاردر انگلیسی در آب‌های ساسکس گذشته سیاه زندگی او را فاش کرد.

به گزارشگروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،لئونادر کینگ ۷۴ ساله یکی از ثروتمندترین مردان انگلیسی حدود یک هفته قبل سوار بر کشتی کوچک تفریحی لوکس‌اش به آب زد و با اینکه به همسرش قول داده بود که تا شب برگردد اما هرگز بازنگشت.با انتشار خبر گم‌شدن این میلیاردر، دو هلیکوپتر و سه قایق نجات برای پیدا کردن این مرد به جست‌وجو پرداختند و امدادگران پس از حدود ۱۱ ساعت جست‌وجو کشتی واژگون شده این مرد را که با تنظیم روی هدایت خودکار به صخره خورده بود، پیدا کردند اما خبری از این میلیاردر در آن نبود.
با این سرنخ محدوده جست‌وجو گسترده‌تر شد اما باز هم اثری از این مرد نبود، اما در جریان تحقیقات از منبعی ناشناس اطلاعاتی از گذشته این میلیاردر به بیرون درز کرد.
با اینکه هنوز مشخص نیست گذشته این مرد با چه‌ انگیزه‌‌ای فاش شده اما این موضوع در رسانه‌ها داغ‌تر از گم‌شدن او انعکاس یافت.کینگ حدود ۲۰ سال قبل متهم شده بود که در طول هفت سال پسربچه‌ای را هدف آزار و اذیت قرار داده و با این اتهام سه سال به زندان افتاده بود.
گرچه این میلیاردر این اتهام را پرونده‌سازی یکی از دشمنان عنوان کرده بود اما این خبر در طول آن سال‌ها به عنوان خبر روز منتشر می‌شد. گرچه تقریباً همه این موضوع را فراموش کرده بودند اما پلیس احتمال می‌دهد این پرونده با هدف خاصی در این مقطع بازگشایی شده باشد.هنوز هیچ سرنخ جدیدی در این باره پیدا نشده است.
 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب