6:16:33 - پنج‌شنبه 13 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
رفع تهدیدات امنیتی و اجتماعی از سکونتگاه های غیررسمی ضروری است
قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: امروز سکونتگاه های غیر رسمی تهدیداتی را با خود به همراه دارند که رفع این رفع تهدیدات امنیتی و اجتماعی از این مناطق با برنامه ای که هر یک از دستگاه های ذیربط ارائه می دهند، ضروری است…. به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی […]

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: امروز سکونتگاه های غیر رسمی تهدیداتی را با خود به همراه دارند که رفع این رفع تهدیدات امنیتی و اجتماعی از این مناطق با برنامه ای که هر یک از دستگاه های ذیربط ارائه می دهند، ضروری است….

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مشکلات و پیامدهای سکونتگاه های غیررسمی قزوین چهارشنبه شب با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین و نمایندگان و مدیران دستگاه های مرتبط در محل استانداری قزوین برگزار شد. 

حسن کاشی در این جلسه بیان کرد: طبق شصت و ششمین مصوبه شورای اجتماعی کشور به عنوان عالی ترین مرجع تصمیم گیری در مسائل اجتماعی و فرهنگی کمیته ای در هر استان برای بررسی و رفع مشکلات امنیتی، اجتماعی و فرهنگی سکونتگاه های غیررسمی تشکیل شده است که جلسات این کمیته ذیل ستاد توانمند سازی استانی سکونتگاه های غیررسمی برگزار می شود.

وی ادامه داد: طبق مصوبات این شورا برای هر یک از دستگاه های زیر مجموعه وزارت خانه ها و یا سایر ارگان ها برنامه ها و وظایفی تعریف شده است که باید در مراکز مربوطه پیگیری شود.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین گفت: امروز سکونتگاه های غیر رسمی تهدیداتی را با خود به همراه دارند که رفع این رفع تهدیدات امنیتی و اجتماعی از این مناطق با برنامه ای که هر یک از دستگاه های ذیربط ارائه می دهند ضروری است.

این مسئول افزود: ارائه برنامه هایی جهت کاهش تهدیدات اجتماعی، امنیتی و فرهنگی یکی از وظایف دستگاه ها است که اجرا شدن آنها نیازمند طرح در این کمیته، تصویب و تامین اعتبارات است.

باغ نشاط، کوی بهار و محله لالوها سه سکونتگاه غیررسمی شناخته شده در قزوین هستند

حسن کاشی گفت: سه نقطه باغ نشاط، کوی بهار و محله لالوها سه سکونتگاه غیررسمی شناخته شده در قزوین هستند که نیازمند ارائه برنامه هایی ضروری برای رفع تهدیدات از این نقاط هستیم.

وی اظهارداشت: گذشته از این سه نقطه مسئولان و مدیران باید برنامه هایی نیز برای نقاطی که در معرض تهدید هستند، داشته باشند تا جلوی آسیب ها را پیش از وقوع آنها گرفت.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری قزوین ادامه داد: ناحیه شهری مانند مهرگان علی رغم اینکه جزو بافت شهری است با این حال جزو نواحی بی دفاع محسوب می شود و همین مسئله می رساند که باید گذشته از سه نقطه باغ نشاط، کوی بهار و محله لالوها به فکر سایر نواحی قزوین نیز باشیم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب