19:46:34 - یکشنبه 29 اکتبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
زائران دریافت مبلغ بیش از تعرفه پارکینگ‌ها را گزارش دهند
جانشین رئیس ستاد اربعین خوزستان با اشاره به تعیین مبلغ ۵۰۰۰ تومان برای توقف یک‌روزه خودرو در پارکینگ‌های این استان، از زائران خواست دریافت مبالغ بیش از تعرفه را گزارش دهند. قدرت الله دهقان با اشاره به رضایتمندی زائران اربعین حسینی از خدمات ارائه شده در استان خوزستان، اظهار کرد: همه مسئولان تلاش کرده اند […]

جانشین رئیس ستاد اربعین خوزستان با اشاره به تعیین مبلغ ۵۰۰۰ تومان برای توقف یک‌روزه خودرو در پارکینگ‌های این استان، از زائران خواست دریافت مبالغ بیش از تعرفه را گزارش دهند.

قدرت الله دهقان با اشاره به رضایتمندی زائران اربعین حسینی از خدمات ارائه شده در استان خوزستان، اظهار کرد: همه مسئولان تلاش کرده اند تا امکانات و زیرساخت های مناسب برای پذیرایی از زوار اربعین حسینی در استان خوزستان فراهم شود.

وی با بیان اینکه تردد در دو مرز شلمچه و چذابه آسان و روان صورت می گیرد، افزود: خوشبختانه هیچ گونه مشکلی درباره تردد زوار ایرانی و اتباع خارجی در دو مرز جنوبی مشاهده نمی شود.

جانشین رئیس ستاد اربعین خوزستان به راه اندازی موکب در داخل کشور و خاک عراق توسط مردم این استان، تصریح کرد: مشارکت های مردمی در این زمینه خوب بوده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی گلایه های زائران درباره مبالغ ورودی پارکینگ ها، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۰۰ هکتار پارکینگ در دو مرز شلمچه و چذابه احداث شده و از به روزترین وسایل الکترونیکی برای حفاظت از این پارکینگ ها نیز استفاده شده است.

دهقان با بیان اینکه برای استقرار ۱۰ روزه خودروهای زوار در پارکینگ مبلغ ۵۰ هزار تومان تعیین شده است؛ یعنی برای هر روز مبلغ ۵۰۰۰ تومان برای استفاده از پارکینگ باید پرداخت شود، ادامه داد: درصورتی که خودرویی کمتر یا بیشتر از این زمان در پارکینگ توقف کند مابه التفاوت این مبلغ به زائران پس داده یا از آنها گرفته می شود.

وی دریافت هر گونه هزینه اضافه را نادرست برشمرد و از زائران خواست درصورت مشاهده چنین مواردی، به استانداری و یا فرمانداری دو شهر دشت آزدگان و خرمشهر مراجعه و مراتب را اعلام کنند تا در اسرع وقت پیگیری شده و در صورت تخلف برخورد قانونی شود./مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب