18:28:18 - شنبه 17 سپتامبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سرقت اطلاعات شخصی کاربران توسط یک موسسه کنکور
رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده با موضوع دسترسی غیر مجاز یک موسسه به اطلاعات کاربران خود در شیراز خبر داد. خبر جنوب نوشت: سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در ایام اخیر که دانشجویان مشغول انتخاب رشته دانشگاه خود بوده اند، یک موسسه کلاس کنکوری با داشتن مشخصات کاربران خود بدون اجازه داوطلبان […]

رئیس پلیس فتا استان فارس از کشف پرونده با موضوع دسترسی غیر مجاز یک موسسه به اطلاعات کاربران خود در شیراز خبر داد.

خبر جنوب نوشت: سرهنگ سید موسی حسینی گفت: در ایام اخیر که دانشجویان مشغول انتخاب رشته دانشگاه خود بوده اند، یک موسسه کلاس کنکوری با داشتن مشخصات کاربران خود بدون اجازه داوطلبان اقدام به رصد رتبه کنکوری آنها از طریق سامانه الکترونیکی دانشگاه ها کرده است.
وی ادامه داد: پس از شناسایی عاملان این عمل غیر قانونی، متهمان انگیزه خود را تنها بالا بردن امتیاز موسسه خود عنوان داشته که بتوانند با به دست آوردن رتبه کنکوری داوطلبان خود و تبلیغ در این زمینه، داوطلبان بیشتری را جذب کنند.

رئیس پلیس فتا استان فارس بیان کرد: طبق ماده ۱ جرایم رایانه ای هرکس به طور غیرمجاز به دادهها یا سامانههای رایانهای یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یکسال یا جزای نقدی از ۵ میلیون ریال تا ۲۰ میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهدشد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب