20:47:17 - دوشنبه 10 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مجمع عمومی اولیا ومربیان دبیرستان غیر دولتی ادیب آمل
مجمع عمومی اولیا ومربیان دبیرستان غیر دولتی ادیب آمل با حضور جمع کثیری از خانواده ها برگزار شد. به گزارش آمارد نیوز / در راستای تقویت جایگاههای انجمن اولیاء و مربیان و جلب مشارکت همه جانبه اولیاء دانش آموزان در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی جلسه هم اندیشی مسئولین دبیرستان واولیای دانش آموزان دبیرستان […]

مجمع عمومی اولیا ومربیان دبیرستان غیر دولتی ادیب آمل با حضور جمع کثیری از خانواده ها برگزار شد.


به گزارش آمارد نیوز / در راستای تقویت جایگاههای انجمن اولیاء و مربیان و جلب مشارکت همه جانبه اولیاء دانش آموزان در زمینه های مختلف آموزشی و پرورشی جلسه هم اندیشی مسئولین دبیرستان واولیای دانش آموزان دبیرستان ادیب هفته گذشته عصر روز سه شنبه در سالن شهید رجایی آموزش وپرورش شهرستان آمل برگزار شد.
این جلسه ابتدا با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع و در ادامه مدیریت محترم دبیرستان جناب آقای سید محمد رضوی به ارائه برنامه های دبیرستان درسال جاری پرداختند. همچنین مهمان ویژه جناب آقای دکتر رضوی درمورد نحوه تعامل با نوجوانان و رفتارشان با خانواده های خود سخنانی ایراد نمودند .
جناب آقای سید محمد رضوی مدیرت دبیرستان ادیب با اشاره به اهداف جلسه انجمن اولیا و مربیان افزودند :
بدون شک حضور اولیا در امور جاری دبیرستان اعم از آموزشی، پروشی وقتی عمرانی تاثیر به سزایی دارد . با توجه به اینکه خانواده اولین اجتماعی است که کودک باید تعلیم ببیند لذا از خانواده ها خواسته شد تا در امور تربیتی و فرهنگی دانش آموزان بیشتر کار کنند زیرا مدرسه و جامعه شرایط رشد و تعالی را فراهم می کنند اما زیر ساخت شخصی و تربیتی در خانه پایه ریزی می شود . همچنین در خصوص پوشش لباس و آرایش موی سر بچه هم تذکراتی داده شد . ساعت مطالعه و ایاب و ذهاب دانش آموزان هم از مواردی بود که مورد بحث میدیرت دبیرستان بود.
شایان ذکر است: در پایان این جلسه ضمن انجام انتخابات انجمن اولیا،از دانش آموزانیکه در سال تحصیلی ۹۳-۹۲ موفق به کسب رتبه های ممتاز کشوری و استانی در زمینه های درسی،کنکوری ، پرورشی و ورزشی شدند با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار : سینا هدایت

 

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب