6:03:28 - چهارشنبه 12 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مشترکان خانگی خراسان شمالی مصرف گاز را مدیریت کنند
بجنورد – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از شهروندان این استان خواست تا مصرف گاز خود را مدیریت کنند…. حسین تقی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این  مطلب گفت: با افزایش شمار مشترکان این شرکت در سال جاری و بارش های زود هنگام و برودت هوا، ضرورت دارد تا شهروندان […]

بجنورد – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از شهروندان این استان خواست تا مصرف گاز خود را مدیریت کنند….

حسین تقی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این  مطلب گفت: با افزایش شمار مشترکان این شرکت در سال جاری و بارش های زود هنگام و برودت هوا، ضرورت دارد تا شهروندان در راستای صرفه جویی و استفاده بهینه از گاز طبیعی همت مضاعفی داشته باشند.

وی اظهار داشت: با صرفه جویی و استفاده بهینه از گاز طبیعی علاوه برکمک به اقتصاد خانواده و کاهش هزینه ها، از قطع گاز در بسیاری از بخش ها نیز جلوگیری می شود.

تقی نژاد با اشاره به قطع گاز کارخانه سیمان بجنورد در چند روز اخیر به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف مشترکان خانگی افزود: متاسفانه میزان مصرف گاز مشترکان خانگی در این استان نسبت به مدت زمان مشابه در سال قبل سه درصد افزایش یافته و این امر موجب شد تا به ناچار گاز مصرفی کارخانه سیمان بجنورد را قطع کنیم.

وی از مشترکان خانگی این استان خواست تا با صرفه جویی در مصرف، این شرکت را در تامین گاز مورد نیاز استان یاری کنند.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی، پوشیدن لباس مناسب و كم كردن شعله بخاری ها، خاموش كردن بخاری بلااستفاده، نصب پرده در مقابل پنجره ها، استفاده از دمپایی و یا جوراب های پشمی مناسب در منازلی كه كف آن ها از سرامیك و یا پاركت پوشیده شده و سرد است و نگه داشتن دمای اتاق بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی گراد را بخشی از اقداماتی دانست که می تواند به کاهش مصرف گاز کمک کند.

تقی نژاد تصریح کرد: شهروندان توجه داشته باشند که کاهش یک درجه ای دمای اتاق، می تواند به کاهش پنج درصدی مصرف گاز طبیعی منجر شود و این خود گام مهمی در کاهش مصرف و استفاده بهینه از گاز طبیعی است.

به گزارش خبرنگار مهر، از جمعیت ۸۶۷ هزار نفری خراسان شمالی قریب به ۷۰۰ هزار نفر، مشترک گاز طبیعی هستند که سالانه قریب به دو میلیارد متر مکعب گاز مصرف می کنند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب