6:16:24 - پنج‌شنبه 13 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماز خواندن باید در جامعه فراگیر شود
آبادان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان و متولیان باید به گونه ای رفتار و شرایط را مهیا کنند که نماز در جامعه فراگیر شود…. به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری آل کثیر  شامگاه چهارشنبه در همایش نماز در آبادان اظهار کرد: مسئولان وظیفه دیگری را به […]

آبادان – خبرگزاری مهر: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسئولان و متولیان باید به گونه ای رفتار و شرایط را مهیا کنند که نماز در جامعه فراگیر شود….

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن حیدری آل کثیر  شامگاه چهارشنبه در همایش نماز در آبادان اظهار کرد: مسئولان وظیفه دیگری را به غیر از وظیفه عمومی دارند و آن این است که باید نماز خواندن را فراگیر کنند.

آیت الله حیدری تاکید کرد: مردم آبادان در زمینه مسائل فرهنگی همچون مساجد و حسینیه ها دارای سوابق ارزشمندی در کشور هستند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان نیز در این همایش اظهار کرد: نماز پیمان مستحکم بین انسان و خدا است. ماموریت پیامبران الهی توجه به نماز است.

وی عنوان کرد: در ابعاد سیاسی، فکری و درمانی نگاه ویژه ای به نماز شده است به صورتی که نماز در این موضوعات تاثیرات مستقیم دارد.

ابراهیمی پور با اشاره به لزوم قرائت نماز در ساعت اولیه تصریح کرد: بسیاری از بیماری های روحی و روانی با خواندن نماز برطرف می شود. «ابوعلی سینا» که یکی از دانشمندان بزرگ است در مواقعی که در راه حل اکتشافات خود به موارد مبهمی می رسید نماز می خواند.

به گزارش خبرنگار مهر، این همایش با حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان برگزار شد و در پایان افرادی که در زمینه نماز و مسجد تلاش کرده اند تجلیل شدند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب