6:28:01 - یکشنبه 9 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
هشدار آتش‌نشانان پیش از ریزش ساختمان
بازدید آتش‌نشانان از زمین گودبرداری شده و احتمال ریزش ساختمان مجاور آن و توجه ساکنان ساختمان به هشدارهای ایمنی در خیابان خواجه عبدالله انصاری، از بروز فاجعه و خسارت جانی جلوگیری کرد…. بازدید آتش‌نشانان از زمین گودبرداری شده و احتمال ریزش ساختمان مجاور آن و توجه ساکنان ساختمان به هشدارهای ایمنی در خیابان خواجه عبدالله […]

بازدید آتش‌نشانان از زمین گودبرداری شده و احتمال ریزش ساختمان مجاور آن و توجه ساکنان ساختمان به هشدارهای ایمنی در خیابان خواجه عبدالله انصاری، از بروز فاجعه و خسارت جانی جلوگیری کرد….

بازدید آتش‌نشانان از زمین گودبرداری شده و احتمال ریزش ساختمان مجاور آن و توجه ساکنان ساختمان به هشدارهای ایمنی در خیابان خواجه عبدالله انصاری، از بروز فاجعه و خسارت جانی جلوگیری کرد.

به گزارش ایران، ساعت ۴ عصر جمعه، در پی تماس مردم با ۱۲۵ مبنی بر ریزش یک ساختمان قدیمی در خیابان خواجه عبدالله انصاری، آتش‌نشانان ایستگاه ۲۹ و گروه امداد و نجات ۱۳ به محل حادثه اعزام شدند.

«مهران محمودی» افسر آماده منطقه ۲ عملیات که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: با رسیدن آتش‌نشانان به محل اعلام شده، یک زمین گودبرداری شده به مساحت ۲۰۰ متر مربع و عمق ۳ و نیم متر وجود داشت که در ضلع غربی آن یک ساختمان دو طبقه قدیمی ساخت چهار واحدی دیده می‌شد که دو واحد در ضلع شرقی آن به یکباره فرو ریخته و تخریب شده بود.

وی افزود: خوشبختانه ساعاتی پیش از بروز این حادثه، کارشناسان آتش‌نشانی از محل بازدید کرده و دستور تخلیه فوری و توقف عملیات پروژه ساختمانی را اعلام کرده بودند که همین امر از بروز خسارت جانی جلوگیری کرد.

محمودی تأکید کرد: آتش‌نشانان همزمان با بررسی محل حادثه و نبود فرد محبوسی زیر آوار نسبت به کشیدن علائم هشداردهنده و ایمن‌سازی اقدام کردند و با تحویل محل به مالک و عوامل شهرداری ساعت ۱۶:۳۱ به مأموریت خود پایان دادند.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب