18:38:58 - شنبه 17 دسامبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همایش سراسری رزمندگان گردان مکانیزه لشکر ۲۵ کربلا در شهرستان آمل برگزار گردید+گزارش تصویری
به گزارش پیام آمارد، همایش سراسری « شهدای گردان مکانیزه لشگر ۲۵ کربلا » در شهرستان آمل برگزار گردید ،سخنران این همایش سردار کمیل کهنسال ( یکی از فرماندهان جنگ هشت ساله دفاع مقدس) بودند. ایشان طی سخنانی یاد و نام شهدای گردان مکانیزه را گرامی داشتند و یکی از اهداف کسانی که در این همایش […]

به گزارش پیام آمارد، همایش سراسری « شهدای گردان مکانیزه لشگر ۲۵ کربلا » در شهرستان آمل برگزار گردید ،سخنران این همایش سردار کمیل کهنسال ( یکی از فرماندهان جنگ هشت ساله دفاع مقدس) بودند.

ایشان طی سخنانی یاد و نام شهدای گردان مکانیزه را گرامی داشتند و یکی از اهداف کسانی که در این همایش ها حضور پیدا می کنند را ادامه دادن راه شهدا و امام (ره) برشمردند در ادامه سخنان، بر خود افتخار دانسته که در این مراسم مقدس تحت عنوان یادواره شهدا در کنار سرداران بزرگواری همچون سردار میرشکار ، سردار کوهستانی و سردار نام نژاد حضور پیدا کردند.

چند نکته کلیدی در اینجا مورد بحث است ،که یکی از کلید واژه ها این است که جنگ ما بیداری اسلامی را در پی خواهد داشت ، نکته بعد جنگ سوریه است ،ما هنوز در مقدمات جنگ بزرگ هستیم ،یعنی اینکه رویارویی بزرگتری پیش رو داریم ،این حوادث منطقه مقدمه برای اتفاقات مهم تر می باشد که ما باید خود را برای آن آماده کنیم .

آنچه که از احادیث بر می آید این است که پرده های درویی و نفاق کنار خواهد رفت ،این عصر یعنی عصر ظهور جدایی اسلام ناب محمدی با اسلام آمریکایی است ، که در حال حاضر آن را مشاهده می کنیم.

چرا این دسته بندی ها شکل میگیرد؟

به خاطر اینکه کشور های تحت ظلم و ستم بیشتر احساس نیاز به منجی بشریت بکنند، ظلم ، فساد ، جنایت ، دروغ و نفاق بیشتر می شود و مستضعفین جهان در این تنگناها قرار میگیرند ، احساس نیاز به فرج منجی بشریت بیشتر خواهد شد ، و نکته کلیدی در قرآن کریم هست که قرآن کریم فلسفه فرستادن تمام پیامبران را بر همین اصل می داند ،جدایی جبهه طاغوت و جبهه خدا همیشگی است و هیچ کس نمی تواند همراه باخدا باشد و طاغوت را هم قبول داشته باشد ، این چنین کسان ایمان آن چنان محکمی به خدای متعال نخواهند داشت .

خدای متعال در قرآن کریم می فرماید: من برتری کفار را بر مومنین قرار ندادم ، این سنت الهی است ،اگر می بینید یک کشور اسلامی زیر سلطه کفار قرار دارند حتما در ایمانشان باید شک کرد که آنها سست عنصر هستند ،این ها کلید واژهایی هستند که ما بعدها اثر آن را خواهیم دید و این نکاتی که من عرض کردم مواردی هستند که در جنگ تحمیلی و در جنگ سوریه خودش را نشان داده است.

در مورد مختصات و مشخصات کشور سوریه باید عرض کرد که این کشور دارای ۲۳ میلیون جمعیت و مساحت آن ۱۸۴۰۰۰ هزار کلیومتر مربع می باشد ،در تنوع قومی و مذهبی بعد از هند دومین کشور دنیا بوده که ما اطلاعی نداشتیم ، انواع و اقسام مذاهب در سوریه است از مذاهب عرفانی و الهی و قومیت های متفاوت ، سوریه دروازه باز تغییرات سیاسی ،مذهبی در خاورمیانه محسوب می شود .

این کشور در طول تاریخ هیچ گونه آسایشی نداشته است، مانند جنگ های صلیبی با رومیان و جریان امپراطوری عثمانی و…، مردم این دیار اسلام را با معاویه شناختند ، نماد و الگو اسلامی آنها معاویه بوده و به این تاریخ افتخار می کنند ، تمامی نمادهای آنها از نماد اموی شناخته می شود ،ما تازه می فهیم امام علی (ع) در مقابل چنین مسائلی چه کشیده است.

در طول تاریخ هیچگاه یهود از این منطقه غافل نشد ؛ از زمان صدر اسلام یهود در آنجا حضور داشته و اسلام آن منطقه از مردم ضد شیعه و ضد اهل بیت تربیت یافته که می توان آثار آن را به وضوح مشاهده کرد ، اینها با شیعیان در گذشته طوری بر خورد کرده که الآن بدحجاب ترین و بی بند بار ترین آن منطقه شیعیان آنجا محسوب می گردد ، در فیلم های مستهجن آنها اسم های فاطمه و الزهرا دیده میشود و بسیاری از نماد زشت برای شیعیان است ، چرا که امویان ملعون در گذشته چنان کارهایی کردندکه الآن این چنین نمایان شد .

صلاح الدین ایوبی در جنگ صلیبی حرکت کرده تا برود شام و از آنجا به سوریه تا با رومیان مبارزه کند ،چه جنایت ها که نکرده است به طوری که شیعیان اصیل آنجا همه سنی و مسیحی شدند از ترس جنایت های افرادی مانند صلاح الدین ایوبی که به اسم اسلام انجام دادند.
یهود و صهیونسیم برای اینکه اسلام را تحت سلطه خود داشته باشد این منطقه را همیشه زیر نظر داشته ،هم اکنون تمام کشور ها جز جمهور ی اسلامی زیر سیطره اسرائیل قرار دارند و آن هم به برکت امام و رهبری در گذشته تا حال می باشد و همچنین ماه رمضان ، محرم و عاشورا این نظام را حفظ کرده است.

اینها روی عربستان سرمایه گذاری کردند که در مقابل ایران هیچ است تمامی آنها به پشتیبانی عربستان در آمدند ،ملت های عرب کشور نیستند چون هویت ندارد که به حساب بیایند ، خود عربستان ارتش ندارد جز ارتش بیگانه که پایگاه اصلی اسرائیل محاسبه می شود .

الآن بعد از بیداری اسلامی مناطق عربی مثل سوریه به ما می گویند شما به ما خیانت کردید به خاطر اینکه این چند ساله ما را با سنت اهل بیت آشنا نکردید .

افرادی مانند حاج قاسم سلیمانی که این چنین بر دل دشمن ترس می اندازد، این ترس به خاطر وجود مبارک ولایت فقیه می باشد ،همه ما به عاشورا و امام حسین (ع) مدیون هستیم که امام قبل از این که از دنیا برود این نهضت و این جنگ را مقدمه انقلاب جهانی می دانست به طوری که عراقی ها و سوری ها پا در رکاب امثال حاج قاسم را افتخار خود می دانند .

خدای بزرگ در قرآن می فرماید اگر شما مومن هستید فقط از من باید بترسید ، متاسفانه بعضی ها درکشور به عنوان نخبه از آمریکا واسراییل آنچنان می ترسند که واقعا جای تعجب دارد ،شهدای ما این گونه رفتار ها را از خود بدور می دانستند .

انشالله به حکم خدای بزرگ مردم مسلمان مخصوصا شیعیان تا ابد دهر بر دشمنان کور دل پیروز خواهند شد .

 

photo_2016-12-17_18-02-59

photo_2016-12-17_18-03-09

photo_2016-12-17_18-03-03

photo_2016-12-17_18-03-14

photo_2016-12-17_18-03-21

photo_2016-12-17_18-17-22

photo_2016-12-17_18-02-22

photo_2016-12-17_18-02-30

photo_2016-12-17_18-02-34

photo_2016-12-17_18-02-38

photo_2016-12-17_18-02-47

photo_2016-12-17_18-02-55

گزارش:سید مظاهر ازلی

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب