9:45:34 - شنبه 8 نوامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پوشش کامل پلیس راهور در اطراف نمایشگاه مطبوعات
جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از پوشش کامل ماموران راهنمایی و رانندگی در اطراف نمایشگاه مطبوعات خبر داد…. سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از پوشش کامل ماموران راهنمایی و رانندگی در اطراف نمایشگاه مطبوعات خبر داد. سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران […]

پوشش کامل پلیس راهور در اطراف نمایشگاه مطبوعات جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از پوشش کامل ماموران راهنمایی و رانندگی در اطراف نمایشگاه مطبوعات خبر داد….

سرهنگ عابدی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران خبر داد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از پوشش کامل ماموران راهنمایی و رانندگی در اطراف نمایشگاه مطبوعات خبر داد.

پوشش کامل پلیس راهور در اطراف نمایشگاه مطبوعات

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آغاز نمایشگاه مطبوعات گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در طول زمان برپایی نمایشگاه مطبوعات در اطراف محل برگزاری این نمایشگاه پوشش کامل دارد.
این مقام مسئول پلیس با اشاره به اینکه هماهنگی‌های لازم با مسئولان برپایی نمایشگاه صورت گرفته است،بیان داشت: با تمهیدات در نظر گرفته شده مشکل خاصی در زمینه عبور و مرور خودروها به وجود نخواهد آمد.

عابدی همچنین اظهار داشت: پارکینگ مصلی و همچنین پارکینگ‌های عمومی برای پارک خودروهای مراجعه کنندگان و اصحاب رسانه تعبیه شده است، لذا در این خصوص مشکلی  پیش نخواهد آمد.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه دو معبر اصلی بزرگراه رسالت و خیابان شهید دکتر بهشتی در شمال و جنوب مصلی قرار دارد، لذا به رانندگان عزیز توصیه می‌کنیم تا از پارک خودرو در این دو معبر خودداری کنند تا مسیر تردد خودروها مسدود نشود.

انتهای پیام/

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب