13:57:56 - یکشنبه 26 فوریه 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
۴۲ سایت ۴G و ۱۰ سایت ۳G به گفته ریاست مخابرات شهرستان آمل با هزینه بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال در سال ۹۵ به همت دکتر عزت الله یوسفیان َدر شهرستان آمل راه اندازی گردید!
۴۲ سایت ۴G و ۱۰ سایت ۳G به گفته ریاست مخابرات شهرستان آمل با هزینه بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال در سال ۹۵ به همت دکتر عزت الله یوسفیان َدر شهرستان آمل راه اندازی گردید. پیام آمارد/جمعی از شهروندان آملی: چرا در مرکز شهر آمل با توجه به تعدد این سایت ها، مکالمات و آنتن […]

۴۲ سایت ۴G و ۱۰ سایت ۳G به گفته ریاست مخابرات شهرستان آمل با هزینه بالغ بر ۲۴۵ میلیارد ریال در سال ۹۵ به همت دکتر عزت الله یوسفیان َدر شهرستان آمل راه اندازی گردید.

پیام آمارد/جمعی از شهروندان آملی: چرا در مرکز شهر آمل با توجه به تعدد این سایت ها، مکالمات و آنتن دهی کیفیت مطلوبی ندارد؟

با این تعداد سایت های راه اندازی شده چرا مشکلات همچنان پابرجاست؟

آیا فقط نصب سایت مخابراتی حائز اهمیت است؟ یا راه اندازی اصولی و سازگاری مناسب بین نسل دوم، سوم، چهارم ؟

آیا کیفیت فدای کمیت شده است؟!

۲۴۵ میلیارد ریال که بخش زیادی از آن توسط نماینده شهر آمل برای ارتقاء زیرساخت های مخابراتی شهر جذب گردید تا مردم شاهد کیفیت باشند اما چه اتفاقی رقم می خورد؟

چندی پیش یکی از شهروندان آملی در پی بروز کیفیت نامناسب آنتن دهی خطوط همراه با سامانه ۹۹۹۰ تماس گرفته تا شکایت خود را مبنی بر کیفیت نامناسب مکالمات و آنتن دهی ثبت کند بعد از مدتی جواب شکایت توسط این مرکز چه بود؟

انشاالله تا اردیبهشت سال ۹۶ توسط مخابرات آمل تجهیزات در منطقه شما نصب می گردد؟

حال این سوال پیش می آید یک شهروند چند ماه باید در منطقه مرکزی شهر درگیر این وضع باشد ؟

سایت های نصب شده  نسل دوم سوم و چهارم در آمل چند درصد با هم سازگاری دارند؟

پر واضح است دکتر یوسفیان با تلاشی که دارد بودجه های متعدد و کلانی را برای شهر می آورد اما بهتر است مسئولان شهری آمل بهترین بهره را از بودجه ملی ببرند.

در سالی که با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب (اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل) نامگذاری شده است بهتر نیست در شرایط اقتصادی فعلی کیفیت کار را بالا برد؟

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب