13:45:18 - یکشنبه 24 نوامبر 2019
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک درصد دانشجویان مازندران تحت حمایت بنیاد نخبگان هستند
محسن جهانشاهی عصر شنبه در شورای رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان مازندران اظهار داشت: حدود دو هزار و ۵۰۰ دانشجوی شامل یک درصد از دانشجویان استان تحت پوشش این بنیاد قرار دارند. وی افزود: همچنین چهار هزار عضو هیئت علمی دولتی و غیردولتی در استان وجود دارد که یک هزار عضو علمی نخبه یا […]

محسن جهانشاهی عصر شنبه در شورای رونق تولید و اقتصاد دانش بنیان مازندران اظهار داشت: حدود دو هزار و ۵۰۰ دانشجوی شامل یک درصد از دانشجویان استان تحت پوشش این بنیاد قرار دارند.

وی افزود: همچنین چهار هزار عضو هیئت علمی دولتی و غیردولتی در استان وجود دارد که یک هزار عضو علمی نخبه یا نخبه پرور هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه ها در حوزه نخبه پروری خوب عمل می کنند تصریح کرد: دانشجویان می توانند پس از فارغ التحصیلی در شرکت های دانش بنیان مشغول فعالیت شوند.

عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی مازندران نیز با بیان اینکه باید از فرصت اوراسیا به درستی استفاده کنیم گفت: باید دبیرخانه فعال و پویایی داشته باشیم زیرا رونق تولید یکی از دغدغه های جدی کسب و کار است.

وی ادامه داد: اگر کارگاه های تولیدی شرکت های دانش بنیان را در کنار خود داشته باشند می توانند از تاثیرات آن بهره مند شوند.

وی با اشاره به جمعیت ۴۰۰ میلیونی کشورهای حاشیه خواستار بهره گیری از ظرفیت های برای توسعه صادرات به کشورهای حاشیه شد.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب