19:15:17 - سه‌شنبه 7 ژانویه 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یک سوم جمعیت مازندران دو دهه آینده سالمند هستند
جمال باقری صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی کاظمی شاعر پیشکسوت استان، ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی در حوزه سالمندان گفت: در دو دهه آینده حدود یک سوم جامعه را سالمندان تشکیل خواهند داد که همین امر اهمیت برنامه ریزی و مدیریت صحیح در این حوزه را […]

جمال باقری صبح سه شنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و علی کاظمی شاعر پیشکسوت استان، ضمن تاکید بر اهمیت برنامه ریزی در حوزه سالمندان گفت: در دو دهه آینده حدود یک سوم جامعه را سالمندان تشکیل خواهند داد که همین امر اهمیت برنامه ریزی و مدیریت صحیح در این حوزه را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه سالمندی متفاوت از ناتوانی است، افزود: تلاش می‌کنیم با همکاری نهادهای فرهنگی نظیر اداره کل ارشاد، با برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری مناسب، در مسیر ایجاد جامعه با نشاط حرکت کنیم.

باقری با بیان اینکه سالمندی متفاوت از ناتوانی است افزود: ضروری است با برنامه ریزی صحیح و هدف گذاری مناسب، در مسیر ایجاد جامعه با نشاط، از توانمندی‌های جامعه سالمندان نیز استفاده شود. جامعه سالمندان نیز توانایی‌های خوبی در حوزه‌های فرهنگی و هنری دارند و با کوشش مربیان فعال در مراکز تحت پوشش بهزیستی، شاهد بروز استعدادهای هنری هستیم.

عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تاکید بر همراهی و همکاری دو نهاد در راستای خدمت رسانی به آحاد مردم جامعه به ویژه سالمندان، آمادگی خود را برای استمرار این همکاری اعلام کرد.

وی گفت: برگزاری برنامه‌هایی همچون تئاتر، موسیقی‌های فاخر و اجرای فعالیت‌هایی که موجب دلگرمی و نشاط این قشر از جامعه بشود در دستور کار این اداره کل قرار داشته و یقیناً به این حرکت، قدرت و پویایی بیشتری خواهیم داد.

در این دیدار که با حضور محمد علی کاظمی سنگدهی برگزار شد، مقرر شد تا به همت این هنرمند مازندرانی و حمایت بهزیستی و ارشاد استان، مجتمع فرهنگی رفاهی سالمندان سنگده با تمرکز بر فعالیت‌های هنری ویژه سالمندان در این منطقه راه اندازی شود.

در این دیدار راه اندازی مجتمع فرهنگی رفاهی سالمندان سنگده در منطقه دودانگه ساری با تمرکز بر فعالیت‌های هنری ویژه سالمندان به همت هنرمندان و حمایت بهزیستی و ارشاد استان بررسی شد.مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب