18:50:30 - یکشنبه 17 سپتامبر 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خزر ۳ قرباني گرفت
دو شهروند تهراني و يک شهروند مشهدي روز گذشته حين شنا در دريا در سواحل شهرستان هاي رامسر و محمودآباد به علت عدم آشنايي به فنون شنا جان باختند. به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، در پي کسب خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع غرق شدگي در آب‌هاي پلاژ افتخاري «کتالم» رامسر، […]

دو شهروند تهراني و يک شهروند مشهدي روز گذشته حين شنا در دريا در سواحل شهرستان هاي رامسر و محمودآباد به علت عدم آشنايي به فنون شنا جان باختند.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، در پي کسب خبري از مرکز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر وقوع غرق شدگي در آب‌هاي پلاژ افتخاري «کتالم» رامسر، ماموران انتظامي شهرستان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
در بررسي‌ هاي اوليه مشخص شد، دو نفر به نام‌هاي «رضا – ر» ۱۷ ساله اهل تهران و «رضا – ک» ۴۰ ساله اهل مشهد به علت عدم آشنايي به فنون شنا در خارج از طرح ساماندهي دريا غرق شده است.
براساس اين گزارش، همچنين در ساعت ۱۸ و ۵۸ دقيقه روز گذشته، فردي در ساحل خيابان آزادي شهرستان محمودآباد غرق شد که ماموران با حضور در محل حادثه در بررسي‌هاي اوليه دريافتند، جواني ۱۸ ساله به نام «محمد- ک» اهل و ساکن تهران در خارج از طرح دريا غرق شده است.
با توجه به هشدار جدي پليس و ناجيان غريق به شهروندان و مسافران در خصوص عدم شنا در مناطق ممنوعه و خارج از طرح دريا، باز شاهد حضور برخي افراد ناآگاه در اين مناطق هستيم که لازم است، مسافران و شهروندان براي پيشگيري از بروز حوادث ناگوار به هشدار‌هاي پليس و ناجيان غريق توجه کنند.
ميزان

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب