21:25:11 - یکشنبه 8 مارس 2020
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کسی به فکر سفر نوروزی به مازندران نباشد
   استانداری مازندران در واکنش به نبود نام این استان در فهرست استان‌هایی که سفر نوروزی به آنجا ممنوع است ، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد : علت این اشتباه نامشخص است ، اما کسی نباید تصور کند که می تواند در تعطیلات نوروزی به مازندران سفر کند. از روز گذشته فهرستی در رسانه های […]

 

کسی به فکر سفر نوروزی به مازندران نباشد

 استانداری مازندران در واکنش به نبود نام این استان در فهرست استان‌هایی که سفر نوروزی به آنجا ممنوع است ، با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد : علت این اشتباه نامشخص است ، اما کسی نباید تصور کند که می تواند در تعطیلات نوروزی به مازندران سفر کند.

از روز گذشته فهرستی در رسانه های رسمی و شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که در آن نام استان هایی که سفر به آنجا در تعطیلات نوروزی ممنوع شده است ، قرار دارد. در این فهرست نامی از مازندران دیده نمی شود به همین خاطر هم مورد انتقاد شهروندان و اهالی رسانه مازندران قرار گرفته است.

روابط عمومی استانداری مازندران امروز یکشنبه با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: خبری در فضای مجازی منتشر شد مبنی بر این که سفر به استان های درگیر با بیماری کرونا صورت نمی پذیرد و خدماتی به مسافران نوروزی ارایه نخواهد شد که مازندران در میان این استان ها نبود.

در این اطلاعیه آمده است : هم اکنون تیم های بازرسی استان مشغول نظارت بر اماکن گردشگری، ویلاهای استیجاری، هتل ها و رستوران ها هستند و این روند کماکان ادامه خواهد داشت و روابط عمومی استانداری از مسافران نوروزی می خواهد با توجه به روند افزایش مبتلایان به کرونا که در اثر افزایش سفرها روی داده است برای حفظ سلامتی خود و مردم کشور و استان، از سفر به مازندران جدا خودداری کنند.

روابط عمومی استانداری مازندران تاکید کرد : بیمارستان ها و مراکزدرمانی و زیرساخت های موجود استان برای رسیدگی به مردم استان برنامه ریزی شده اند و از امکانات بیش از این برای پذیرش مسافران برخوردار نیستند. اگر در این موقعیت حساس؛ به هم نیندیشیم و برخی محدودیت ها را که برای صیانت و حفاظت از سلامتی و جان ما ضروری است با جان و دل پذیرا نباشیم، فردایی برای ما متصور نیست.

در ادامه این گزارش آمده است: مردم میهمان نواز مازندران در شرایط کنونی از مسولان استان خواسته اند که از هرگونه خدمات عمومی به مسافران پرهیز شود و این خواست عمومی تا پایان تعطیلات نوروزی و پایان شیوع کرونا ویروس تداوم خواهد داشت.

روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد: ستاد خدمات نوروزی استان فعال نخواهد بود و هر چه در خانه بمانیم؛ دوره شیوع این بیماری کوتاه خواهد بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب