23:46:34 - پنج‌شنبه 24 نوامبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
احتمال مسدود شدن جاده های کوهستانی نکا
محمد محمدیان پنجشنبه شب افزود: هم اکنون اکثر محورهای مواصلاتی به مناطق کوهستانی باز، اما یخ زدگی جاده ها کاملا مشهود است. وی با اعلام این که با توجه به یخ زدگی جاده ها، احتمال خطر لغزندگی در محورهای کوهستانی نکا بسیار بالاست ، از شهروندان خواست تا از تردد در محورهای مختلف کوهستانی به […]

محمد محمدیان پنجشنبه شب افزود: هم اکنون اکثر محورهای مواصلاتی به مناطق کوهستانی باز، اما یخ زدگی جاده ها کاملا مشهود است.
وی با اعلام این که با توجه به یخ زدگی جاده ها، احتمال خطر لغزندگی در محورهای کوهستانی نکا بسیار بالاست ، از شهروندان خواست تا از تردد در محورهای مختلف کوهستانی به غیر از موارد ضروری خودداری کنند.
بخشدار هزارجریب نکا همچنین با اشاره به تامین سوخت و آرد مورد نیاز روستاییان مناطق کوهستانی یادآور شد: مشکلی برای تامین سوخت و نان در مناطق کوهستانی وجود ندارد و نباید با اطلاع رسانی نادرست در برخی از سایت ها و فضاهای مجازی، ناامیدی را در بین مردم ترویج کرد.
محمدیان گفت: شرایط عادی در بخش هزارجریب نکا حاکم است و تنها مشکل موجود در این بخش خسارت به باغات و یخ زدگی شبکه آب است که باید با نگهداری مناسب و رعایت موارد اعلام شده توسط کارشناسان از این مشکل جلوگیری شود.
شهرستان نکا در شرق مازندران واقع شده است.ایرنا

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب