5:40:20 - یکشنبه 7 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اطلاعات ۲۲۰۰ پژوهشگر مازنی ثبت شد
ساری – استاندار مازندران، دانایی را محور توسعه دانست و از ثبت اطلاعات دو هزار و ۲۰۰ پژوهشگر استان در سامانه پژوهشی خبر داد…. به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح صبح یکشنبه در جلسه تجاری سازی علم در استان با گرامیداشت هفته پژوهش بیان داشت: ثبت اطلاعات پژوهشگران، فرصت مهمی برای توسعه فعالیتهای پژوهشی استان […]

ساری – استاندار مازندران، دانایی را محور توسعه دانست و از ثبت اطلاعات دو هزار و ۲۰۰ پژوهشگر استان در سامانه پژوهشی خبر داد….

به گزارش خبرنگار مهر، ربیع فلاح صبح یکشنبه در جلسه تجاری سازی علم در استان با گرامیداشت هفته پژوهش بیان داشت: ثبت اطلاعات پژوهشگران، فرصت مهمی برای توسعه فعالیتهای پژوهشی استان است.

وی با تاکید بر شناسایی پژوهگشران و نخبگان بیان داشت: باید از ظرفیت نخبگان برای توسعه استان استفاده کنیم و نخبگان دانشگاهی باید در كنار مدیران و مسئولان در متن كارها قرار گیرند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه به رغم وجود افراد نخبه، هنوز استان در بسیاری از شاخص ها رشد مناسبی نکرده است، تجاری سازی ایده و تبدیل آن به پدیده را ضروری دانست و گفت: توجه به شرکتهای دانش بنیان و تکریم نخبگان باید سرلوحه فعالیتها قرار گیرد.

فلاح جلودار افزود: ساماندهی امور پژوهشی و تهیه برنامه پژوهشی جامع در راستای سند آمایش سرزمین و برنامه های توسعه كشور بسیار مهم و راهگشاست زیرا جهان با پدیده های مختلف در حوزه کارآفرینی به صورت علمی برخورد می کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تجاری سازی علم موجب ثروت سرشار می شود، خواستار فعال تر شدن مراكز رشد دانشگاه ها شد.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب