23:47:00 - جمعه 28 اکتبر 2016
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
اعلام حمایت حزب مردم سالاری استان مازندران از دکتر صالحی امیری گزینه تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد
به نام خداوند مهر و هنر این روزها فضای فرهنگی کشور در شرایط حساسی قرار دارد، روزهایی حساس برای جامعه فرهنگی و هنری که منتظر انتخاب یک شخصیت مناسب برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند. انتخاب فردی که به نظر جامعه فرهنگی و هنری ایران زمین و حتی شخصیت های سیاسی و اجتماعی […]

به نام خداوند مهر و هنر

این روزها فضای فرهنگی کشور در شرایط حساسی قرار دارد، روزهایی حساس برای جامعه فرهنگی و هنری که منتظر انتخاب یک شخصیت مناسب برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند. انتخاب فردی که به نظر جامعه فرهنگی و هنری ایران زمین و حتی شخصیت های سیاسی و اجتماعی و بسیاری از نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی، انتخابی اصلح است. انتخابی که به عقیده آنان، تصدی این پست مهم فرهنگی توسط آقای دکتر صالحی امیری می تواند فضای بهتری را برای ذات هنرمندانه و بستری مناسب برای توسعه فرهنگی مهیا نماید.
دکتر صالحی امیری در مدیریت خود هیچ گاه نگاه سیاسی نداشته و همواره نگاهی دغدغه مند به فرهنگ و هنر این مرز و بوم داشته و دارد که این امر را می توان در پژوهش های فرهنگی ایشان مشاهده کرد.

آقای دکتر صالحی امیری چهره ای دانشگاهی و فرهنگی است و مسائل فرهنگی و هنری کشور و همچنین معضلات و آسیب های این بخش را به خوبی می شناسند، ایشان به نیازهای عمومی جامعه به‌خصوص در بخش فرهنگی آگاه بوده، انتظارات و نیازهای جامعه را شناخته و آن‌ها را درک می‌کنند.
از این رو به صورت رسمی از آقای دکتر صالحی امیری به عنوان یک شخصیت فعال علمی ، فرهنگی و بهترین گزینه جهت تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت خود را اعلام می داریم و از همه نمایندگان محترم مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم از ایشان حمایت قاطع نموده و رأی اعتماد خود را به ایشان اعلام دارند.
به امید فردایی بهتر
حزب مردم سالاری شعبه استان مازندران

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب