22:28:17 - چهارشنبه 3 مه 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
انفجار مهیب در معدن زغال‎سنگ آزادشهر/ کارگران محبوس شدند
بر اثر وقوع انفجار مهیب در یک معدن زغال سنگ در آزادشهر استان گلستان موجب مصدوم و محبوس شدن شماری از کارگران این معدن شد. احتمال محبوس شدن ۸۰ کارگر در انفجار معدن گلستان به گزارش ایسنا، سرپرست اورژانس کشور با تاکید بر آمادگی عوامل اورژانس جهت ارایه خدمات لازم به مصدومان این حادثه، نشت […]

بر اثر وقوع انفجار مهیب در یک معدن زغال سنگ در آزادشهر استان گلستان موجب مصدوم و محبوس شدن شماری از کارگران این معدن شد.

احتمال محبوس شدن ۸۰ کارگر در انفجار معدن گلستان
به گزارش ایسنا، سرپرست اورژانس کشور با تاکید بر آمادگی عوامل اورژانس جهت ارایه خدمات لازم به مصدومان این حادثه، نشت گاز را علت احتمالی وقوع این حادثه خواند و افزود: طبق گزارش‌های به دست آمده، دو قسمت از معدن مذکور ریزش کرده است و پیش بینی‌ها حاکی از آن است که ۴۰ تا ۵۰ تن در این قسمت محبوس شده باشند.
کولیوند ادامه داد: همچنین احتمال دارد حدود ۳۰ نفر دیگر از کارگران نیز در قسمت دیگر معدن محبوس شده باشند که البته دسترسی به این قسمت کمی دشوار است.

تاکنون ۱۵ تن مصدوم شده‌اند
شاهین فتحی، معاونت عملیات امداد و نجات در این باره به ایسناگفت: حادثه انفجار در معدن زغال سنگ سنگین در آزادشهر استان گلستان ظهر امروز در ساعت ۱۲:۰۵ رخ داد.
وی افزود: در این حادثه تا کنون ۱۵ نفر مصدوم شده‌اند که شش نفر از آنها توسط ماموران اورژانس و هلال احمر به مراکز درمانی منتقل شدند.
معاونت عملیات امداد و نجات بااشاره به فعالیت ۵۵ کارگر در این معدن، گفت: طبق گزارش کارگران حاضر در معدن در حال حاضر احتمالا ۴۰ نفر در معدن محبوس شده‌اند.
فتحی همچنین از اعزام شش تیم عملیاتی از پایگاه های شعب استان گلستان و انتقال سیستم های تنفسی آتش نشانی با بالگرد هلال احمر به منطقه حادثه دیده خبر داد.

انتقال ۱۹ نفر از مجروحین حادثه انفجار معدن آزادشهر به مراکز درمانی
مدیر عامل جمعیت هلال احمر گلستان گفت: ۱۹ نفر از مجروحین حادثه انفجار در معدن زغال سنگ آزادشهر به مراکز درمانی آزاد شهر و گنبد کاووس منتقل شدند.
حسین احمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون ۲۶ نفر در این حادثه مجروح شدند که ۱۹ نفر از آنان به مراکز درمانی منتقل و بقیه سرپایی مداوا شدند.
وی تصریح کرد: وجود گاز زیاد در تونل ورودی معدن زغال سنگ زمستان یورت آزادشهر دسترسی به کارگران محبوس شده در این معدن را دشوار کرده است.

اسامی ۱۲ نفر از مجروحین حادثه انفجار معدن
اسامی ۱۲ نفر از مجروحین حادثه انفجار معدن در آزادشهر که به بوسیله بالگرد به مراکز درمانی منتقل شدند نیز اعلام شده است.
به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام جمعیت هلال احمر استان گلستان، علی گنجی وطن، محمد میر عرب، عزیز اله نکویی، تقی طاهر دوست، خادم میر دار، حسین محمودی، مهدی اونق، حسین میردار وطن،حسن علیخانی، محمد نصرتی، علی مسعودی، جهانگیر سارانی از جمله مجروحین این حادثه هستند.
هرچند خبرهای منتشره در فضای مجازی از آسیب دیدن ۴۰ کارگر در این حادثه خبر می‌دهند اما حبیب شفایی، فرماندار آزادشهر در گفتگو با مهر اظهار کرد: علت و عمق این حادثه هنوز مشخص نیست و آمار منتشره در خصوص آسیب دیدگان این انفجار صحت ندارد.
شایان ذکر است، مردادماه سال گذشته هم حادثه در معدن قشلاق آزادشهر یک کشته و دو زخمی برجای گذاشته بود.

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب