8:30:41 - سه‌شنبه 9 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سالانه ۱۲۰۰ موقوفه مازندران باید سنددار شود/ ثبت ۸۰ موقوفه جدید
محمودآباد – مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: سالانه باید هزار و ۲۰۰ سند مالکیت موقوفات در استان ثبت کنیم…. حجت الاسلام ستار علیزاده علیزاده صبح سه شنبه در جمع مسئولان اوقاف استان، یکی از اولویتهای این اداره را صدور سند مالکیت ذکر کرد و اظهار داشت: با انعقاد تفاهمنامه بین ثبت و اسناد […]

محمودآباد – مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: سالانه باید هزار و ۲۰۰ سند مالکیت موقوفات در استان ثبت کنیم….

حجت الاسلام ستار علیزاده علیزاده صبح سه شنبه در جمع مسئولان اوقاف استان، یکی از اولویتهای این اداره را صدور سند مالکیت ذکر کرد و اظهار داشت: با انعقاد تفاهمنامه بین ثبت و اسناد و اوقاف موفقیتهای خوبی کسب کردیم.

وی بیان داشت: درمازندران سالانه هزار و ۲۰۰ سند مالکیت باید اخذ کنیم که تا امروز ۲۰۲ سند اخذ شده که هزار و ۷۳۳ هکتار مساحت آن است و با تعاملات ایجاد شده، احتمالا تا پایان سال بیشترین اخذ سند را در تاریخ اخذ سند مازندران در حوزه موقوفات کسب کنیم.

علیزاده درباره زمین های وقفی و سرگردانی مردم بین ادارات گفت: اوقاف با ادارات، نهادها و بخشی از سازمانهای مرتبط تفاهم نامه های خوبی انعقاد کرده است، از جمله تفاهم نامه بین اوقاف ومنابع طبیعی که اراضی مورداختلاف درجلسات شهرستانی حل شود، درغیر اینصورت درکارگروه استانی و اگر به نتیجه نرسیدند در مرکز بین سازمان منابع طبیعی و اوقاف حل وفصل شود.

وی از مردم خواست تا نگران نباشند زیرا تلاش داریم مشکلات مردم راحل کرده و نگرانی مردم عزیز را برطرف کنیم.

علیزاده درمورد موقوفات جدید اظهار داشت امسال تابحال ۸۰ موقوفه جدید داشتیم درحالی که این میزان سال قبل در استان ۶۴ موقوفه بوده است.

وی خطاب به مردم گفت: با مشورت با کارشناسان اوقاف وائمه جمعه براساس نیازهای روز جامعه وقف کنند تا بتوانیم بخشی از مشکلات جامعه راحل نمائیم.

مدیرکل اوقاف در مورد برنامه های جدید این اداره گفت: امسال برای اولین بار برنامه های جدیدی رادر کنارطرح سوگواره عاشورایی انجام دادیم، ازجمله لبیک یا حسین در روز دوم محرم که بصورت شاخص در امامزاده یحیی ساری اجرا شد.

وی به طرح رهروان زینبی اشاره کرد و گفت: برنامه دیگری که داریم لبیک یا رسول الله(ص) است که درسالروز رحلت پیامبر در استان و در اکثر  بقاع متبرکه و بویژه در امامزاده ابراهیم آمل برگزار می شود.  

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب