10:30:49 - دوشنبه 15 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهردار: وضعیت دفع زباله در عباس آباد بحرانی است
 شهردار عباس آباد وضعیت دفع زباله در این شهرگردشگرپذیر را بحرانی توصیف کرد و خواستار مساعدت مسوولان برای رفع این معضل شد. مازنی نیوز : ‘ محمدرضا ملاامرجی ‘ روز دوشنبه به خبرنگاران گفت : هم اکنون حجم انبوهی از زباله این شهرستان و منطقه کلاردشت در منطقه جنگلی حاشیه جاده عباس آباد – کلاردشت […]

 شهردار عباس آباد وضعیت دفع زباله در این شهرگردشگرپذیر را بحرانی توصیف کرد و خواستار مساعدت مسوولان برای رفع این معضل شد.

مازنی نیوز : ‘ محمدرضا ملاامرجی ‘ روز دوشنبه به خبرنگاران گفت : هم اکنون حجم انبوهی از زباله این شهرستان و منطقه کلاردشت در منطقه جنگلی حاشیه جاده عباس آباد – کلاردشت تلمنبار شده که علاوه برتبعات سوء زیست محیطی و نابودی جنگل ، ای

 شهردار عباس آباد وضعیت دفع زباله در این شهرگردشگرپذیر را بحرانی توصیف کرد و خواستار مساعدت مسوولان برای رفع این معضل شد.

مازنی نیوز : ‘ محمدرضا ملاامرجی ‘ روز دوشنبه به خبرنگاران گفت : هم اکنون حجم انبوهی از زباله این شهرستان و منطقه کلاردشت در منطقه جنگلی حاشیه جاده عباس آباد – کلاردشت تلنبار شده که علاوه برتبعات سوء زیست محیطی و نابودی جنگل ، این منطقه دیگر گنجایش دپوی بیشتر زباله را ندارد.

وی افزود : زباله های شهر عباس آباد به شیوه کاملا سنتی جمع آوری ، حمل و در منطقه جنگلی ‘پلهم چال ‘ دفع می شود که چنین وضعیتی نارضایتی شهروندان و روستاییان منطقه را به همراه داشته است.

شهردارعباس آباد میزان زباله تولیدی در این شهر را به خاطر گردشگر پذیری از حدود ۲۰ تا ۶۰ تن در روز متغییر دانست و گفت : اکنون بخش عمده درآمدهای شهرداری به جای توسعه زیرساخت های شهری برای جمع آوری ،حمل و دفع زباله هزینه می شود.

وی تلاش های صورت گرفته برای حل مشکل زباله شهرستان را تاکنون بی نتیجه دانست و خواستار ساخت کارخانه زباله سوز شد.

شهرستان عباس آباد با برخوداری از سه شهر ، ۴۳ روستا و جمعیتی دستکم ۵۰ هزار نفر در غرب مازندران واقع است.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب