22:38:00 - چهارشنبه 22 فوریه 2017
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فاجعه‌ای مرگبار؛ ۷سرنشین پراید له شدند
بر اثر تصادف مرگبار یک دستگاه پراید با بنز ۱۰ تنی در محور ماهان – کرمان ۷نفر جان خود را از دست دادند. در این حادثه دلخراش متاسفانه سه کودک، سه زن و یک مرد در این حادثه جان خود را از دست دادند. مدیرعامل آتش نشانی کرمان گفت: ساعت ۲۳ و ۱۸ دقیقه سه […]

بر اثر تصادف مرگبار یک دستگاه پراید با بنز ۱۰ تنی در محور ماهان – کرمان ۷نفر جان خود را از دست دادند.

در این حادثه دلخراش متاسفانه سه کودک، سه زن و یک مرد در این حادثه جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل آتش نشانی کرمان گفت: ساعت ۲۳ و ۱۸ دقیقه سه شنبه شب شهروندی با مرکز فرماندهی سازمان آتش نشانی تماس گرفته و خبر از تصادف بسیار دلخراشی در محور ماهان – کرمان را داد.

علی عسکری ادامه داد: بلافاصله ایستگاه شماره ۹ به محل اعزام شد وبا توجه به تعداد تماس های حاصله دو ایستگاه دیگر هم همزمان به محل اعزام شدند. عسکری تصریح کرد: آتش نشانهای ایستگاه شماره ۹ به محض رسیدن به محل حادثه مراحل اولیه نجات را شروع کرده و محدوده خطر را جدا سازی کرده وعملیات دشوار نجات آغاز شد.

مدیرعامل آتش نشانی کرمان گفت: در همین حین دو خودروی عملیاتی دیگر هم به محل رسید و به کمک همکاران پرداخت دشواری عملیات به دلیل این نکته بود که خودروی پراید زیر چرخ های خودروی بنز ۱۰ تن بود و اجساد سرنشینان خودرو در میان لاشه خودروی پراید گیر کرده بود.

وی بیان کرد: با همت و تلاش آتش نشانهای سه ایستگاه عملیاتی حاضر در صحنه و تلاش چند ساعته عملیات با موفقیت به پایان رسید.

عسکری یادآور شد: دلیل این تصادف انحراف خودرو پراید به لاین مخالف است که متاسفانه باعث فوت هفت نفر شد که سه کودک، سه زن و یک مرد در این حادثه جان خود را از دست دادند./مهر

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب