8:20:28 - سه‌شنبه 9 دسامبر 2014
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسابقات کشتی کارگران کشور در ساری آغاز شد
ساری – مسابقات کشتی کارگران کشور یادواره پهلوان زنده‌یاد محمد شجری و شهدای کارگر مازندران در ساری آغاز شد…. به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقات دو روزه که از صبح سه شنبه در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری آغاز شد، تیمهایی از سراسر کشور شرکت دارند. علی دزایی‌پور سرپرست هیئت ورزشی کارگران […]

ساری – مسابقات کشتی کارگران کشور یادواره پهلوان زنده‌یاد محمد شجری و شهدای کارگر مازندران در ساری آغاز شد….

به گزارش خبرنگار مهر، در این مسابقات دو روزه که از صبح سه شنبه در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری آغاز شد، تیمهایی از سراسر کشور شرکت دارند.

علی دزایی‌پور سرپرست هیئت ورزشی کارگران مازندران در حاشیه آغاز این مسابقات گفت: با حمایت‌های مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ورزش و جوانان مازندران در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه مسابقات کشتی کارگران کشور در حال برگزاری است.

دزایی‌پور یادآور شد: طی نام‌نویسی تیم‌های ورزشی کارگری ۳۵۰ نفر از کشتی‌گیران نامی از ۲۵ استان از واحدهای تولیدی، صنعتی و کارگری فعال کشور معرفی شدند و همچنین دو تیم کامل از مازندران در این تورنمنت ورزشی حضور دارد.

وی افزود: نفرات و تیم‌های برتر حاضر به المپیاد ورزش کارگری سراسر کشور و انتخابی تیم ملی کارگران جمهوری اسلامی ایران راه می یابند.

وی بیان داشت: این مسابقات یادواره پهلوان زنده‌یاد محمد شجری و شهدای کارگر استان است. سعی داریم با توجه به فرصت کم تا آغاز مسابقات با مهیا کردن شرایط لازم بتوانیم میزبانی خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

 

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب