14:13:14 - شنبه 17 مارس 2018
چاپ این نوشته Click Here! داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
حمایت عضو شورای شهر بابلسر از ریاست دانشگاه مازندران در پی اظهارات نماینده بابلسر
حمایت عضو شورای شهر بابلسر از ریاست دانشگاه مازندران در پی اظهارات نماینده آن شهر با سلام و ادب و احترام؛ در خصوص تذکری که نماینده محترم شهرمان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای نانواکناری به وزیر محترم علوم دادند و در آن به استفاده از آقای دکتر میرنیا در مدیریت دانشگاه مازندران، بدلیل بازنشسته […]

حمایت عضو شورای شهر بابلسر از ریاست دانشگاه مازندران در پی اظهارات نماینده آن شهر

با سلام و ادب و احترام؛
در خصوص تذکری که نماینده محترم شهرمان در مجلس شورای اسلامی، جناب آقای نانواکناری به وزیر محترم علوم دادند و در آن به استفاده از آقای دکتر میرنیا در مدیریت دانشگاه مازندران، بدلیل بازنشسته بودن انتقاد داشتند، بر خود لازم می دانم بعنوان یکی از شهروندان این شهر و یک فرد دانشگاهی و نماینده مردم شریف بابلسر در شورای اسلامی مواردی را به استحضار برسانم:
اولین سوال از ایشان این است که دلیل این انتقاد چیست؟ و ایشان با چه هدفی چنین تذکری را مطرح نموده اند؟ آیا غیر از این است که نماینده یک شهر می بایست از حقوق مردم آن شهر دفاع کند؟ و آیا اگر انتقادی صورت می گیرد نبایست در جهت رفع سوء مدیریت ها و بی کفایتی ها و اصلاح و بهبود امور باشد؟
به راستی آیا چنین انتقادی از سر دلسوزی و خیرخواهی برای مردم بابلسر بوده است؟ چه سوء مدیریتی از آقای دکتر میرنیا سر زده است که اینگونه موجب اعتراض جنابعالی شده است؟ آیا جز این است که ایشان بعنوان ریاست دانشگاه مازندران در طی همین دو سال گذشته، گام های موثری در زمینه های مختلف بهبود وضعیت آموزشی برداشته است؟ آیا فعالیتهای شبانه روزی و جهادی دکتر میرنیا در سطح عمرانی و توسعه زیرساخت ها و ایجاد اماکن و ساختمان های مختلف آزمایشگاهی و… در سطح دانشگاه که در میان مدیریت های قبلی کم نظیر است، ملموس و محسوس نیست؟ ضمن اینکه فعالیت ها و خدمات مثمر ثمر ایشان علاوه بر دانشگاه، بیرون از دانشگاه را نیز شامل شده که ساخت و افتتاح مرکز درمانی و اورژانس ۱۱۵ در پردیس دانشگاه که مورد استفاده عموم مردم منطقه قرار خواهد گرفت، نمونه ای از این دست فعالیت هاست. در راستای حمایت از ورزش و هیات های ورزشی است که آقای دکتر میرنیا، پابه پای درخواستهای ورزشی شهروندان حرکت نموده و کلیه امکانات ورزشی، سالنها و زمینهای ورزشی به دستور ایشان در اختیار هیات های مختلف ورزشی و یا برای برگزاری مسابقات در سطح لیگ های استانی و کشوری قرار گرفته است. و موارد و خدمات دیگری که در این جا قابل بیان نیست. واقعاً توقع شما از یک رئیس دانشگاه چیست که به بهانه بازنشسته بودن، تمام خدمات و زحمات ایشان را نادیده میگیرید!
و عجیب آن است که جنابعالی بعنوان عضوی از مجلس محترم شورای اسلامی، به تمام قوانین و تبصره ها آگاهی دارید و می دانید آقای دکتر میرنیا با تبصره ای قانونی در این سمت منصوب شده است. پس طرح این سوال به چه منظور و برای تحقق کدام حق از دست رفته مردم بابلسر صورت گرفته است؟ این موضوع باعث تعجب و ناراحتی دانشگاهیان و همچنین مردم بابلسر شده است.
فعالیتهای دکتر میرنیا به گونه ای بوده که موجبات رضایت دانشجویان، تشکل ها و انجمن های مختلف دانشجویی و همچنین اعضای محترم هیات علمی و کارکنان را فراهم آورده است. مدیریت صحیح ایشان، اقتدار و بزرگی از دست رفته را به دانشگاه مازندران بازگردانده و حضور خستگی ناپذیر ایشان در تمام عرصه ها و مدیت جامع و اشراف کامل شان به تمام مسائل ریز و درشت، دانشگاه را در مسیر پیشرفت قرار داده است. نمونه این پیشرفت ها “قرار گرفتن دانشگاه مازندران در فهرست دانشگاههای یک درصد برتر جهان برای اولین بار» است که در دوره مدیریت آقای دکتر میرنیا محقق شده است.
حال به جای تقدیر از چنین مدیر نمونه ای، انتقاد کردن و طرح ایرادات به دلایل مبهم، چه سودی خواهد داشت؟ الله اعلم. مدیری که سوابق وی در دوران انقلاب و همچنین در هشت سال دفاع مقدس کاملاً مشخص و روشن است و حضور ایشان در عرصه مدیریتی نیز گواه کارنامه درخشان و قابل دفاع است.
در اینجا لازم است از وزیر محترم علوم تقدیر و تشکر نمایم که از اینگونه مدیران لایق و توانمند در سطح دانشگاهها حمایت نموده اند که این موضوع، نشانه از آگاهی و دوراندیشی ایشان و توجه به کارنامه و عملکرد افراد است. از آقای نانواکناری نیز توقع داریم بعنوان نماینده یک شهر، از مدیرانی که برای آن شهر زحمت می کشند و خالصانه در عرصه علم و عمل حضور دارند، حمایت نماید. ضمن اینکه بنده به همراهی چند نفر دیگر از مسئولان و شهروندان به نمایندگی از مردم عزیز بابلسر، قصد ملاقات حضوری با آقای نانواکناری را داشتیم که متاسفانه علی رغم درخواست های متعدد، مسئول محترم دفترشان، این فرصت را به ما ندادند!!!
در پایان لازم به ذکر است با توجه به اینکه اینجانب در دانشگاه حضور دارم و از نزدیک شاهد فعالیتها، تلاشها و خدمات آقای دکتر میرنیا می باشم، حمایت همه جانبه خود را از ایشان اعلام می دارم و از همه مسئولان و مردم شریف می خواهم از مدیرانی که برای شهر و منطقه زحمت می کشند و تمام هم و غم خود را مصروف سازندگی کشور عزیزمان می کنند، حمایت نمایند.
من الله التوفیق
منصور رمضان نژاد

داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب